divendres, 15 de juny del 2012

TROBADA ÍNTIMA per viure AMB ART X L'ÀNIMA

Estimada ànima,


En el moment d'ara, et sento completa, reconeixo tot el teu recorregut infinint i etern i per això vul dir-te alt i clar que:


HO SENTO perquè en alguns moments en les meves encarnacions he estat còmplice d'un ús inadequat del poder que com a humans se'ns ha atorgat.


PERDONA, per no haver estat capaç d'assumir la responsabilitat d'aquest poder i haver-lo delegat per por a altres que n'han fet un ús dubtós- especialment perquè no era per a ells.


GRÀCIES per comprendre que encara no estava preparada, també per la paciència i per la compassió quan em jutjava i m'enfadava.


T'ESTIMO perquè possibilites la meva experiència humana i permets la meva evolució.






HO SENTO perquè de vegades he fet un ús poc adequat del meu poder a través de la meva energia sexual per a manipular i apoderar-me de l'energia que no era responsabilitat meva.


PERDONA perquè quan m'apropiava del poder dels altres em feia mal a mi i a tot allò que viu i sent, i aleshores generava un desequilibri en l'ecosistema que formàvem.


GRÀCIES per acompanyar amorosament el meu procés i per comprendre que aquella vivència només era un pas més cap a l'evolució del Pla Comú i del meu procés evolutiu.


T'ESTIMO perquè la teva divina connexió amb la totalitat m'ha nodrit infinitament d'amor malgrat les resistències, pors i obstacles que hi he posat en el camí, i també perquè aquest m'ha permès arribar fins a aquí i reconnèixer la grandesa de la vida en tota la seva dimensió.




HO SENTO perquè amb aquests vincles poc equilibrats en el donar i rebre, he generat relacions poc sanes que ens han sobrecarregat, delegant massa en l'altre o assumint allò que no ens corresponia.


PERDONA  perquè aquest patiment, aquest autocàstig i aquesta culpa han demorat el procés evolutiu del Pla Comú, de Gaià i amb ella de la Humanitat i també perquè no han permès que  a Gaià vibréssim de COR amb l'Univers.


GRÀCIES per fer possible amb el teu amor incondicional que el sistema trobi la via de l'autorregulació i l'homoeostasi.


T'ESTIMO perquè amb tu he après conscientment que tot està bé i té un sentit, que tot plegat ha servit com a aprenentatge-tresor per a arribar a vibrar amb l'ARA i AQUÍ amb el Tot i amb Gaia!








Gea-gràcies infinites!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada